Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Blog posvećen PR i javnostima::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Dobrodošli na blog mr.sci. Emira Džambegovića

07.07.2007.

CNN i Youtube.com: NOVO POGLAVLJE POVIJESTI POLITIČKIH KAMPANJA - GRAĐANI POSTAVLJAJU I GLASAJU ZA VIDEO-PITANJA

Zamislite da sutra možete postaviti pitanje političkim kandidatima ili predsjednicima stranke, snimivši pitanje ili web-kamerom ili kamerom sa mobilnog (*1) ili bilokojom video kamerom. Naravno pitanje mora biti u razumnom vremenskom okviru (do 30 sekundi), a onda ga postavite na youtube.com . Potom se desi da između stotina i/ili hiljada ostalih pitanja, koja ocjenjuje ko zna koliko puta više ljudi, vaše pitanje dobije najveće ocjene ("rating" ima 5 zvijezdica). Zato vas pozovu na centralnu debatu kandidata na TV-u... Kandidati, naravno, odgovaraju na vaša pitanja.

Ovo nije mogućnost - ovo se već dešava, a 13. juni bi mogao biti označen kao dan kada su se politička kampanje zauvijek promijenile. Na taj dan su zajedničkim izjavama u onome što se naziva "
dial-in press conference," *(2) nastupili CNN i Youtube.com da poboljšaju predsjedničku kampanju između demokrata i republikanaca, premda su svjesni i da stvari po političare mogu krenuti nizbrdo (sjetite se George Balla, ali i hakera). (vidi cijelu vijest)

Adresa na kojoj se sve pomenuto može pronaći je http://www.youtube.com/debates a prva debata građana koji će na ovaj način izabrati i sami posjetioci pitanja na youtube desiće se 23. jula u Charleston, South Carolina.
Svaki državljanin SAD-a može postaviti pitanje od
14. juna 2007  do 22 jula 2007. Kada je riječ o debati demokrata
pogledajte ovdje kako to izgleda.

Ne znam kada će i da li će ovo doći kod nas - al' vrijedilo bi uraditi ovako nešto kako bi se pokrenuo najneaktivniji dio glasačkog tijela u BiH.

_____________________________________________
*1- Svaki bolji mobilni aparat ima i kameru na koju se mogu snimati klipovi. Nova vijest je da LG u saradnji sa Youtubeom razvija mobilni koji jednim klikom postavlja klip na youtube.com
*2 -
nazoveš telefonom ili se prijaviš internetom da bi učestvovao u koneferenciji online i mogao postaviti pitanje preko operatera. više na http://www.newfluwiki2.com/showDiary.do?diaryId=784 post pod nazivom "More on accessing event"

Public Relations (Паблик рилејшнc�)
<< 07/2007 >>
nedponutosricetpetsub
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
293031

LINKOVI

AKO NEŠTO TRAŽITE

Korisni linkovi

OBRAZOVNI LINKOVI
TED.com
youtube.com predavanja sa UC BERKELEY
AVAX I NENADMAŠNI RUSI
literature-free.com
Prirodne nauke
archive.org
Mašinski fakultet UNSA.ba
NOVO E-BOOKS 3000
www.dbebooks.in/
www.englishtips.org
(click UK flag for english pages)
www.freebooksource.com/
www.free-book.58search.com/
www.ccebook.cn/
www.allfreedownloadlinks.com/
www.takdc.com/
www.downarchive.com
www.softpedia.com
www.soft-best.net
www.download.com
www.softarchive.net
www.soft-kingdom.com
www.allfreethings.com
www.warungplus.com
www.softarchive.net
www.downtr.net
www.enfull.com

Svega narode...
Plube FilesharingBlog
KaTZ.cd
Scribd.com


Izdvojeni postovi:
*-Zašto radije odnosi s javnostima, nego odnosi s javnošću
*-Facebook status kao novi kanal komunikacije
*-Sultans of Spin: Milorad Dodik
*-Plaćena navika kao sistem oglašavanja: CIGARET-COOLERI
*-Sloboda pristupa informacijama
*-Netiquette- Bon-Ton na internetu i Mygazines.com
*-Etika i PR: ZAŠTO SVIJETLITI?
*-The Marlboro Man, najmoćniji brend imidž 20. stoljeća: DA NIJE BILO PR PITANJE JE
*-POSTEPENA PROMJENA PERCEPCIJE INTERNETA
*-HERE COMES ANOTHER BUBBLE
*-POČETAK KRAJA HIJERARHIJSKOG ODLUČIVANJA U POSTUPANJU U VRIJEME PR KRIZA?
*-Konferencija PRIBA - Milenko D. Djurić i Sanela Tunović
*-Interni PR: VAŽNOST ETIKE I ODNOSA SA RADNICIMA
*-Gdje počinje PR, a zastaje advertizing: ZA ŠAKU KIKIRIKIJA UMJESTO KOFERA $$$
*-Povijest PR: UTICAJ NEKIH BOGATIH LIČNOSTI
*-CNN i Youtube.com: NOVO POGLAVLJE POVIJESTI POLITIČKIH KAMPANJA - GRAĐANI POSTAVLJAJU I GLASAJU ZA VIDEO-PITANJA
*-Odbrana magistarskog dan poslije
*-Nekoliko slika sa odbrane magistarskog - skrolaj dole
*-MOGU LI JAVNOSTI DOISTA KREIRATI SVOJ ČASOPIS?
*-Korporativni blogovi (1): WEB 2.0
*-Korporativni blogovi (2): WEB 2.0 - INTERESANTNA KNJIGA
*-Uticaj bloga na poslovanje: BLOGERI, NASTAVITE SA KRITIKAMA!
*-PR povijest: MACACA (MACAQUE) SKANDAL ili ONLINE SAMOUBISTVO GEORGE ALLENA
*-Kakvo je akademsko izučavanje PR u BiH: POČECI
*-Prvi post sa starom domenom PUBLIC koja je poslije pretvorena u PR.blogger.ba


Izreke:

* "For us, there is only the trying. The rest is not our business."
* "Someone doing it often interrupts the person saying it cannot be done."
* "Perseverance is a great element of success. If you only knock long enough and loud enough at the gate, you are sure to wake up somebody."
* "Success is dependent upon the glands; sweat glands."
* "Success is the maximum utilization of the ability that you have."

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
263878

Powered by Blogger.ba