Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Blog posvećen PR i javnostima::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Dobrodošli na blog mr.sci. Emira Džambegovića

10.06.2007.

Vispak: KAKO POTROŠITI PARE NA REKLAMU I DOBITI ŠAKU U OKO ili "Odkad to bosanci ulaze u cipelama u kuću?"

        Neki dan gledam na TV-u reklamu za "Zlatnu džezvu" i kontam - baš lijepo, evo ulažu u xafsing, valja izać' na kraj sa tolikom konkurencijom. Kad prokontam, jesu skuplji al' skroz su "domaći" i odmah mi naumpadne rad magistrice Zarfe Hrnjić i kako se samovoljno pokušavam svrstati u "federalnog" patriotu.
        Kontam u trenu kako je džezva, a posebno fildžan za razliku od šolje (šolja ima dršku) differentia specifica bosanske kahve. (Ovo itekako ima smisla - ne može se gatati u fildžan upravo zbog toga, što je odraz religijskog stava prema ovoj posudi za ispijanje jedinstvenog napitka, jer je u islamu zabranjeno gatanje)
. Ali ne lezi vraže - pored toliko pro-bosanskih asocijacija koje su mogle biti iskorištene pri kreiranju reklame, autor (uz dozvolu ili naredbu odgovorinih) koristi slike relativno urbane svakodnevnice.
        Redaju se scene ali kao da je riječ o zajedničkoj reklami Vispaka i nekog od telekom operatera u BiH (po uzoru na Granoff i FDS u kampanji Royal) i svi nazivaju kući domaćicu (sin, suprug, kćerka) uz priču "evo nas stižemo, de, pristavi kahvu" kao da je kahva nešto što se pije s vrata i sa srkletom.
        Onda svi pojedinačno pritišću interfon ili zvono (nisam siguran) da im se otvore vrata, a ona stiže svima otvoriti i u isto vrijeme zasuti kahvu, koja usput treba da baci ključ.
        A onda šaka u oko! Baaaaam!
        Mati stvalja kahvu na stol a svi ulaze u kuću tap, tap, tap - u cipelama, a ćerka (recimo 25 godina) u crvenim štiklicama...i što je najgluplje - svi ulaze zajedno a zvonili su i ulazili u kuću posebno! :)
        Kraljevska šaka u oko je ipak to što članovi porodice ulaze u cipelama zato što je najjača
differentia specifica bosanskog naroda to što se nikada, ali baš nikada ne ulazi u cipelama u kuću. Štaviše - to je običaj koji su poprimili i drugi nebošnjački članovi BiH društva!
        Ovom reklamnom kampanjom ne samo da je totalno profulana ciljna skupina nego je i napravljena mini katastrofa u odnosu prema percepciji ciljanih javnosti.
        Ja, koji sam mislio preć' na Vispakove proizvode, sad ne želim ništa!

Public Relations (Паблик рилејшнc�)

LINKOVI

AKO NEŠTO TRAŽITE

Korisni linkovi

OBRAZOVNI LINKOVI
TED.com
youtube.com predavanja sa UC BERKELEY
AVAX I NENADMAŠNI RUSI
literature-free.com
Prirodne nauke
archive.org
Mašinski fakultet UNSA.ba
NOVO E-BOOKS 3000
www.dbebooks.in/
www.englishtips.org
(click UK flag for english pages)
www.freebooksource.com/
www.free-book.58search.com/
www.ccebook.cn/
www.allfreedownloadlinks.com/
www.takdc.com/
www.downarchive.com
www.softpedia.com
www.soft-best.net
www.download.com
www.softarchive.net
www.soft-kingdom.com
www.allfreethings.com
www.warungplus.com
www.softarchive.net
www.downtr.net
www.enfull.com

Svega narode...
Plube FilesharingBlog
KaTZ.cd
Scribd.com


Izdvojeni postovi:
*-Zašto radije odnosi s javnostima, nego odnosi s javnošću
*-Facebook status kao novi kanal komunikacije
*-Sultans of Spin: Milorad Dodik
*-Plaćena navika kao sistem oglašavanja: CIGARET-COOLERI
*-Sloboda pristupa informacijama
*-Netiquette- Bon-Ton na internetu i Mygazines.com
*-Etika i PR: ZAŠTO SVIJETLITI?
*-The Marlboro Man, najmoćniji brend imidž 20. stoljeća: DA NIJE BILO PR PITANJE JE
*-POSTEPENA PROMJENA PERCEPCIJE INTERNETA
*-HERE COMES ANOTHER BUBBLE
*-POČETAK KRAJA HIJERARHIJSKOG ODLUČIVANJA U POSTUPANJU U VRIJEME PR KRIZA?
*-Konferencija PRIBA - Milenko D. Djurić i Sanela Tunović
*-Interni PR: VAŽNOST ETIKE I ODNOSA SA RADNICIMA
*-Gdje počinje PR, a zastaje advertizing: ZA ŠAKU KIKIRIKIJA UMJESTO KOFERA $$$
*-Povijest PR: UTICAJ NEKIH BOGATIH LIČNOSTI
*-CNN i Youtube.com: NOVO POGLAVLJE POVIJESTI POLITIČKIH KAMPANJA - GRAĐANI POSTAVLJAJU I GLASAJU ZA VIDEO-PITANJA
*-Odbrana magistarskog dan poslije
*-Nekoliko slika sa odbrane magistarskog - skrolaj dole
*-MOGU LI JAVNOSTI DOISTA KREIRATI SVOJ ČASOPIS?
*-Korporativni blogovi (1): WEB 2.0
*-Korporativni blogovi (2): WEB 2.0 - INTERESANTNA KNJIGA
*-Uticaj bloga na poslovanje: BLOGERI, NASTAVITE SA KRITIKAMA!
*-PR povijest: MACACA (MACAQUE) SKANDAL ili ONLINE SAMOUBISTVO GEORGE ALLENA
*-Kakvo je akademsko izučavanje PR u BiH: POČECI
*-Prvi post sa starom domenom PUBLIC koja je poslije pretvorena u PR.blogger.ba


Izreke:

* "For us, there is only the trying. The rest is not our business."
* "Someone doing it often interrupts the person saying it cannot be done."
* "Perseverance is a great element of success. If you only knock long enough and loud enough at the gate, you are sure to wake up somebody."
* "Success is dependent upon the glands; sweat glands."
* "Success is the maximum utilization of the ability that you have."

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
332264

Powered by Blogger.ba