Public Relations (Паблик рилејшнc�)

Blog posvećen PR i javnostima::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Dobrodošli na blog mr.sci. Emira Džambegovića

08.06.2007.

Korporativni blogovi: WEB 2.0

        Što se tiče uticaja bloga na ciljane javnosti - ono što me iznenadilo u Web 2.0 manifestu, je to da broj posjeta nije presudan pri uticaju na javnosti.(?!) (evo šta je Web 2.0. ukratko)
        No kada je riječ o korporativom blogu jasno je iz Dellovog slučaja da se firme sve više brinu o svom učešću u blogosferi jer se čitava afera toliko razbuktala da su čak i tržišni analitičari upozorili da će tvrtka 'pretrpjeti dugoročne štete zbog negativne percepcije branda u javnosti'.
        Ipak,
moram priznati da me je iznenadila vijest u kojoj se kaže da je u posljednjih nekoliko mjeseci primjećen rast broja korporativnih blogova u Hrvatskoj. Vjerovatno su poučeni slučajem protesta bloggera protiv PBZ-a i protesta radnika TDR-a ne žele biti van ovih tokova.
        Iako su korporativni blogovi u Hrvatskoj tek u začecima,
ako je suditi prema rezultatima sedmičnog istraživanja koje je sproveo liderpress.hr (u kojoj je sudjelovalo 140 ljudi) već 21 % njihovih poduzeća ima blog, a čak 50 % će podići takvu web stranicu prije kraja ove godine.
        Naravno, još je dosta onih u Hrvatskoj koji o tome još ne pomišljaju ili bar - to odgađaju u neku više ili manje blisku budućnost što se vidi iz odgovora na pitanje:
 
"Razmišljate li o pokretanju tvrtkinog bloga?"
1. Da, imamo jednog  21%
2. Da, uskoro               50%
3. Ne ove godine         29%

Public Relations (Паблик рилејшнc�)

LINKOVI

AKO NEŠTO TRAŽITE

Korisni linkovi

OBRAZOVNI LINKOVI
TED.com
youtube.com predavanja sa UC BERKELEY
AVAX I NENADMAŠNI RUSI
literature-free.com
Prirodne nauke
archive.org
Mašinski fakultet UNSA.ba
NOVO E-BOOKS 3000
www.dbebooks.in/
www.englishtips.org
(click UK flag for english pages)
www.freebooksource.com/
www.free-book.58search.com/
www.ccebook.cn/
www.allfreedownloadlinks.com/
www.takdc.com/
www.downarchive.com
www.softpedia.com
www.soft-best.net
www.download.com
www.softarchive.net
www.soft-kingdom.com
www.allfreethings.com
www.warungplus.com
www.softarchive.net
www.downtr.net
www.enfull.com

Svega narode...
Plube FilesharingBlog
KaTZ.cd
Scribd.com


Izdvojeni postovi:
*-Zašto radije odnosi s javnostima, nego odnosi s javnošću
*-Facebook status kao novi kanal komunikacije
*-Sultans of Spin: Milorad Dodik
*-Plaćena navika kao sistem oglašavanja: CIGARET-COOLERI
*-Sloboda pristupa informacijama
*-Netiquette- Bon-Ton na internetu i Mygazines.com
*-Etika i PR: ZAŠTO SVIJETLITI?
*-The Marlboro Man, najmoćniji brend imidž 20. stoljeća: DA NIJE BILO PR PITANJE JE
*-POSTEPENA PROMJENA PERCEPCIJE INTERNETA
*-HERE COMES ANOTHER BUBBLE
*-POČETAK KRAJA HIJERARHIJSKOG ODLUČIVANJA U POSTUPANJU U VRIJEME PR KRIZA?
*-Konferencija PRIBA - Milenko D. Djurić i Sanela Tunović
*-Interni PR: VAŽNOST ETIKE I ODNOSA SA RADNICIMA
*-Gdje počinje PR, a zastaje advertizing: ZA ŠAKU KIKIRIKIJA UMJESTO KOFERA $$$
*-Povijest PR: UTICAJ NEKIH BOGATIH LIČNOSTI
*-CNN i Youtube.com: NOVO POGLAVLJE POVIJESTI POLITIČKIH KAMPANJA - GRAĐANI POSTAVLJAJU I GLASAJU ZA VIDEO-PITANJA
*-Odbrana magistarskog dan poslije
*-Nekoliko slika sa odbrane magistarskog - skrolaj dole
*-MOGU LI JAVNOSTI DOISTA KREIRATI SVOJ ČASOPIS?
*-Korporativni blogovi (1): WEB 2.0
*-Korporativni blogovi (2): WEB 2.0 - INTERESANTNA KNJIGA
*-Uticaj bloga na poslovanje: BLOGERI, NASTAVITE SA KRITIKAMA!
*-PR povijest: MACACA (MACAQUE) SKANDAL ili ONLINE SAMOUBISTVO GEORGE ALLENA
*-Kakvo je akademsko izučavanje PR u BiH: POČECI
*-Prvi post sa starom domenom PUBLIC koja je poslije pretvorena u PR.blogger.ba


Izreke:

* "For us, there is only the trying. The rest is not our business."
* "Someone doing it often interrupts the person saying it cannot be done."
* "Perseverance is a great element of success. If you only knock long enough and loud enough at the gate, you are sure to wake up somebody."
* "Success is dependent upon the glands; sweat glands."
* "Success is the maximum utilization of the ability that you have."

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
304384

Powered by Blogger.ba